M3Server Review

Fondată în 1996, M3Server are peste 10 centre de date în Missouri; Utah; California; Virginia; Washington DC; Londra; și Amsterdam. M3Server nu este compania de găzduire obișnuită pe care o vedeți în lista noastră de recenzii de gazdă. În schimb, este un furnizor de gazduire web performant, cu tehnologie la nivel de întreprindere. Compania oferă servere virtuale dedicate, dedicate și administrate, împreună cu o gamă largă de servicii web, inclusiv rețea de livrare a conținutului (M3Server CDN) și servere publicitare (Adserver XS) și serviciu de backup pentru server în afara site-ului (M3SafeVault).

Gazduire la nivel de companie pentru bloggeri individuali?

În timp ce acest lucru poate părea copleșitor pentru bloggerul mediu, compania se mândrește cu faptul că este accesibilă tuturor. Ca blogger individual, experiența mea cu hostingul la nivel de întreprindere este foarte limitată. Din această cauză, vă întrebați probabil de ce am profitat chiar și de timp pentru a examina M3Server. Răspunsul este destul de simplu. M3Server oferă ceva pe care cred că îl caută bloggerii / proprietarii de site-uri individuale cu mult trafic. Oferă un serviciu de găzduire la nivel de întreprindere care oferă liniște sufletească fără a avea nevoie de cunoștințe și cunoștințe IT avansate. Cu alte cuvinte, obțineți puterea unei soluții la nivel de întreprindere fără a avea nevoie de know-how. FYI, testez un cont de server virtual M3 v30 de acum două luni, fără probleme tehnice. Acum, că am descoperit asta, să aruncăm o privire la ce vă puteți aștepta cu această companie din punctul de vedere al unui blogger, precum și experiența mea personală cu M3Server.

Gazduire M3Server & Servicii Web

Servere VPS și SSD virtuale

Gazduire VPS standard M3Server (numită „High Performance”) patru pachete dintre care puteți alege, variind de la 20 USD la 100 USD pe lună. Pachetul de bază vine cu 30 GB spațiu pe disc, 512 MB RAM și două nuclee de procesor. Pachetul de top are 300 GB spatiu de disc. De asemenea, are 4 GB RAM și patru nuclee de procesor. Pe de altă parte, găzduirea VPS SSD a M3Server (VPS standard cu hardware performant SSD) vine în patru planuri diferite, cuprinse între 20 și 80 GB spațiu pe disc SSD. Planul de bază are 512 MB RAM și două nuclee CPU, în timp ce planul superior are 6 GB RAM și șase nuclee CPU. Aceste planuri costă între 20 și 100 USD pe lună. Indiferent de planul pe care îl alegeți, veți beneficia de configurare gratuită, transfer de 5 TB, domenii nelimitate și acces la panoul de control M3 Admin. Aceste servere virtuale sunt compatibile cu diverse aplicații MySQL și PHP, inclusiv Joomla, Drupal și WordPress.

Gazduit complet WordPress Gazduire

M3Server oferă, de asemenea, gazduire WordPress complet gestionată, care oferă o mulțime de funcții premium suplimentare, inclusiv serverul web NGIX pentru streaming media și scanări malware programate. Pentru Gazduire WordPress complet gestionată, utilizatorii ajung să selecteze între patru pachete, în funcție de nevoile dvs. Cel mai mic plan costă 20 de dolari pe lună, iar cel mai scump plan costă 100 de dolari pe lună. Capacitatea serverului variază de la 20 GB spațiu pe disc SSD, 1 GB RAM și două nuclee CPU până la 300 GB spațiu pe disc, 4 GB RAM și patru nuclee CPU. Toate planurile includ un nume de domeniu gratuit, domenii nelimitate, configurare gratuită și eliminarea automată a programelor malware.

Servere dedicate complet gestionate

Pentru serverele dedicate gestionate, planurile M3Server încep de la 200 USD pe lună și ajung până la 779 dolari pe lună. Capacitatea serverului variază de la 1 spațiu pe disc TB, 16 GB RAM, procesor quad-core până la 8 TB spațiu pe disc, 64 GB RAM și dual CPU cu șase nuclee.

AdServer XS

AdServer XS este o soluție de server de publicitate care permite utilizatorilor să găzduiască și să monitorizeze performanța campaniilor lor publicitare. AdServer XS vine în cinci pachete care variază de la 29 USD pe lună la 650 USD pe lună. Pachetul de bază are 3 milioane de afișări, în timp ce pachetul de top include 300 de milioane de afișări.

Servicii CDN

Serviciile CDN ale M3Server găzduiesc imagini statice, precum și streaming video. Dacă mergeți cu acest plan de găzduire, vizitatorii vin pe site-ul dvs. web și solicită conținut CDN în cache. Apoi, serverul CDN furnizează conținutul. Serviciile CDN ale M3Server costă 80 USD pe lună.

Important de știut: gazduire pentru adulți

Pe lângă WordPress, M3 Server acceptă o gamă largă de găzduire CMS – inclusiv Elevate X Hosting și Tube Scripts (două scripturi foarte populare pentru CMS). Gazda este obligatorie pentru cei care așteaptă cu nerăbdare să ruleze un site pentru adulți sau un site de streaming video.

Învelire

Recomand M3Server pentru persoanele care doresc performanță, dar nu vor să se ocupe de durerile de cap tehnice pe care le vor avea folosind o companie de găzduire la nivel de întreprindere. Deși nu este necesar pentru cineva care primește câțiva vizitatori pe lună, este o opțiune excelentă pentru bloggerii și proprietarii de afaceri mici care obțin mult trafic în mod regulat..

Jeffrey Wilson Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me